Dagens fototräff!

Lina och Emma hade ordnat en fototräff idag och jag var med som modell samt fotade lite. Det var kul och det var ett gäng mkt trevliga killar och tjejer.

Först var vi i studion och fotade och sedan gick vi ut och fotade på lite olika ställen. Jag kan säga att det var en utmaning att vara modell då det ibland stod 5 st fotografer och fotade samtidigt. Svårt att hitta poser och uttryck som passar i alla vinklar ;)

Får hoppas några bilder blev bra iaf!

Här kommer några BTS-bilder:










Foto: Jag

Jag fick även en bild på mailen från Kristofer. Det ser lite ut som att jag ska börja gråta på bilden, men det bjuder jag på ;)


Foto: Kristofer Norström

Sammanfattningvis var det en mkt trevlig träff och det var kul att träffa lite nya fotografer.

Kram på er!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Kul att se behind the scenes! :D



Ska skicka bilderna på dig till dig när jag är tillbaka i gbg :)!



Tack för en trevlig dag och bra modellande!

2010-06-14 @ 02:22:35
URL: http://http//michaelaa.webblogg.se
Postat av: Kristofer

Tack så mycket för att vi fick fota dig!



Om någon undrar vad det är för en påse och vad den är till för i första bilden, så är det en sk mörkrumssäck som används för att exempelvis byta film (eller annat småplock som kräver totalt mörker). Just här laddades en kameraplåt med 10x15cm-bladfilm!

2010-06-14 @ 19:05:46
URL: http://www.flickr.com/photos/kristofern

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0