Fler nya modellbilder!

Idag jobbade jag fm och det gick i ett kan jag säga då vi var en för lite i personelen idag pga sjukdom.

På em tänkte jag gå ner till vattnet och sola och bada men jag somnade i sängen med datorn i knät :)

Ikväll har det varit personalmöte och vi fick bl a beröm för vårat fina arbete, kul! :)

När jag var på väg hem från mötet var jag bara någon decimeter ifrån att trampa på en huggorm som låg på vägen. Den syntes ju knappt då det var mörkt, inte kul!

Jag tog kort på den, men bilden får ni se imorgon.

Nu har jag just dödat en superstor spindel på mitt rum, inte kul! Gillar inte de där krypen! :(

Här några bilder till från min och Veronicas plåtning:







Foto: Veronica Orrholm Zentio
Modell: Jag, maj -10


Kommentarer
Postat av: Sanna Ek

Det förstår jag :) dessa som du lagt upp nu är favoriter. Ni är så duktiga! Superfina!

2010-06-30 @ 18:40:13
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0