Kvällstur på Izze!

Idag blev det lite fixande med viktiga papper och lite småshopping. Köpte Loréals Total repair balsam, hälinlägg till mina förstora skor och Dust it.

Var även förbi Christer, en fotograf jag har plåtat med och stylat åt en del, för att hämta en sko som jag glömt där. Han frågade om jag inte ville vara med och styla en plåtning här längre fram så det ska bli kul! :)

På kvällen var jag och Izze ute på en jättemysig ridtur. Solen var på väg ner och himlen var aldeless rosalila.

Idag har jag även fått en ny bild från Veronica och våran plåtning i Hallsta som jag tänkte visa er.


Foto: Veronica Orrholm Zentio
Modell: Jag
Assistenter: Sanna Ek och Nathalie Engqvist Bjurström

Kommentarer
Postat av: Therese

Kanonfin bild :)

2010-06-16 @ 14:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0