Mer Hallsta!

Hittils har jag fått se bilderna från två fotografer och en sneakpeak från en tredje. Så här långt känner jag mig väldigt nöjd med bilderna.

Första plåtningen jag gjorde på fredagkvällen blev ju tyvärr avbruten pga av ösregn och åska, så där hann vi tyvärr inte ta så många bilder. Jag tyckte ändå vi fick några bilder där, så det känns kul.

Här är lite fler mingelbilder från lördagkvällen.


Hotellets nya ägare anslöt sig och började spela och sjunga med Morres gitarr. Vilket han gjorde kanonbra! :)


Jag


Sara-maria, Peter, Kate mfl.


Zandra


Strålande sol på vägen dit


Christer pratar i telefon


Boel


Hobbe och en stylist jag glömt namnet på :)


Malin, calle mfl.

Vill ni se en BTS-film när Morre fotar Linda med sin Ghostbusters utrustning, klicka här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0