Midsommar!

Idag på fm har jag jobbat. Vi har plockat en massa björkris och blommor och gjort en midsommarstång. Jag har även bakat två stycken tårtor. En till Fia som fyllde år och en midsommartårta med jordgubbar på. Bilder kommer senare.

Nu ska jag ut och fota sommarbilder på Johanna sedan blir det grillning med personalen som inte jobbar. Det är även ett gäng som inte jobbar alls som är här på besök. Jag tror det kommer bli en trevlig kväll.

Bastun är också bokat så senare när myggen blir jobbiga går vi nog ner och bastar, kanske även ett nattbad. Det brukar vara tradition här på kollot :)

Hoppas ni har haft och kommer ha en trevlig midsommar!

Kram på er!


Foto: Emma Bertilsson
Modell: Jag, maj -10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0