4 saker ni kanske inte visste...

Jag blev utmanad av Emma att skriva 4 roliga fakta om mig själv,

and here it comes...


- Min favorit mat är sushi, det är något jag skulle kunna äta varje dag!

- Jag har sysslat med många olika sporter när jag var yngre bl a fotboll, handboll, friidrott, showdans och simning.

- Jag har kommit på 4:e plats på SM i Latinamerikansk dans dvs. cha-cha, samba, rumpa, jive och passodouble.

- Jag har aldrig i hela mitt liv bantat, jag har alltid tränat och ätit precis det jag känner för.


Nu måste jag utmana några bloggar att göra samma sak. Undra vilka jag ska välja?

Det får bli VickyAngelica, Tobias och Simone!

Antar ni utmaningen?

Kommentarer
Postat av: Lexi

Sushi har jag aldrig smakat :P

2010-03-17 @ 08:13:02
URL: http://lexismode.blogg.se/
Postat av: Tobias

Får se om jag gör den där ;)

2010-03-17 @ 13:14:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0