Akupunktur!

Idag var jag och modellade för en plåtning för ett friskvårdsföretag. Det var riktigt trevligt och de två kvinnorna som driver företaget var verkligen supertrevliga!

Vi började med att fika lite och prata om vad de ville ha med på bilderna. Sedan riggade vi blixtar mm och satte igång. Det var akupunktur, blodtryck, motionscykel och lite massage.

Jag som är lite spruträdd av mig var lite orolig att hon skulle sticka nålarna i mig på riktigt ;) Jag till och med inbillade mig att hon stack in dem, men de bara nuddade vid huden. Nålarna var så tunna så förmodligen hade jag inte känt fall hon satt i dem överhuvdtaget men lite nojig var jag allt, hehe ;)

Jag funderar faktiskt på att gå dit och få akupunktur någon dag!

Bilderna såg ut att bli superbra så det känns kul!

De kommer att vara i deras nya broschyr samt visas på en lokal Tv-kanal här i Värmland. Håll utkik kanske ni ser mig!  ;)

Glömde helt bort att ta några bilder så jag hade full fokus på jobbet.

Ni får hålla tillgodo med en egobild från när jag kom hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0