Dagens styling...?

Det blev lite ändrade planer idag med plåtningen som jag skulle styla. Tjejen som skulle bli plåtad ramlade med sin cykel och bröt förmodligen armen så det blev inget. Hemskt va? :(

Dock tänkte vi om lite snabbt då vi hade mua och frisör på plats. Jag fick helt enkelt hoppa in och vara modell för en studentplåtning som Christer ville göra. Han behövde bilder att visa nu när det snart är studenten.

Vi får se om någon reagerar på att jag ser äldre ut än att vara student... bara sissodär 10 år senare ;)



Tog bilder på mitt hår när jag kom hem men lockarna har åkt ur en hel del.


När jag kom hem blev det en smoothie med blåbär, hallon och banan, mums! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0