Gårdagensplåtning!

Igår åkte jag och Emma till Kristinehamn för att fota lite olika outfits ur Johanna och hennes systers nyöppnade secoundhand affär. Affären heter Unika systrar och öppnar nu på torsdag.

Vi åkte till affären och vi fyra modeller drog på oss de första outfitsen som jag och Johanna satte ihop i torsdags. När alla modeller var klara med skor, smycken, väskor mm begav vi oss till våran location för plåtningen.

Vi använde olika lite äldre miljöer i Kristinehamn. Denna stad har verkligen mysiga gamla trähus och kullerstensgator. Vi var lite mer begränsade i vårt utval då vi inte ville ha med snö på bilderna.

Det var snabba ryck mellan plåtningarna av de olika outfitsen, inte ens fem minuter per ombyte. Målet var att få en bra bild per outfit och det är  jag säker på att vi lyckades med. :)

Här kommer en bild till från igår.


Foto: Emma Bertilsson
Modell: Jag
Kläder/skor/väska/solglasögon: Unika systrar
Smycken: Heart of mine

Gillar ni bilden och outfiten? :)

Ha en trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0