Kvällsmys!

När jag kom hem från stallet blev det en lång varmdusch! Så himla skönt!

Kollade på Sveriges sämsta bilförare och fashineras ytterligare en gång över hur det gick till när dessa personer fick sina körkort. Kollade även på Lyxfällan och av det programmet blir jag också väldigt fundersam över hur folk tänker egentligen.

Jag lagade falukorv och stuvade mackaroner till middag och till efterrätt blev det fruktsallad.


Färsk ananas, kiwi, physalis, vindruvor i två färger och mandarin. Supergott! :)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha jag fattar inte heller hur dem fick sina körkort..

2010-03-20 @ 12:20:55
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0