Let's dancefinalen!

Idag har jag varit i stallet och ridit på Izze. Jag och Viktoria red ut på Jasmine och Izze. Izze var en riktig kanonkula! :) Jag jobbade honom lite i form för han skulle få ut lite överskottsenergi och han gick riktigt fin stundtals, trots att han var laddad till tusen ;)

Nu ikväll har jag fixat lite här hemma och just nu kollar jag på finalen av Let's Dance.


Vindruvor, godis och nypressad clementinjuice. :)

Laddar inför plåtningen imorgon och målar naglarna röda. För imorgon blir det plåtning för en secoundhandbutik i Kristinehamn. Ska bli riktigt kul! :)

Kommentarer
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Kul med lite vettig kommentar :) Dock så tycker jag inte att 1.5 kg korn är så mycket delat på tre fodringar om dagen :)

Sen så får han redan ganska mycket hö jämfört med andra hästar, så han har det nog bra :)



Fin blogg! :)

2010-03-26 @ 22:32:10
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0