Min dag!

Åkte och hämtade Ellinor på jobbet när hon slutade och sedan åkte vi och hämtade min halsduk som jag glömde på festen i lördags.
Vi åkte förbi affären och handlade ingredienser till att göra sushi och så hyrde vi en film.

Hemma hos Ellinor blev det sedan film och sushi. Det var så jäkla gott, det var några veckor sedan jag åt det senast så det var på tiden :)

Filmen vi såg hete The stoning Soraya M och var en mkt bra film. Hemsk och väldigt gripande film. Helt klart en film jag rekomenderar er att se. Den bygger på en sann historia vilket ofta gör filmer bättre tycker jag.



När jag kom hem hjäpte morsan mig att bleka håret. Vilket blev sådär... Får se om jag gör om det igen nu någon dag, men det sliter ju så på håret.

Nu på kvällen fikade vi och åt mammas hembakade bullar. De är supergoda verkligen! :)


Kommentarer
Postat av: Baso

Jag vill också äta hembakade bullar!

2010-03-16 @ 08:09:21
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0