Slödag!

Idag har det varit en riktig slödag. Dagen började riktigt mysigt med en supergod smoothie till frukost. Sedan åkte jag hem till Ellinor och vi kollade på 2 filmer (Crash som jag sett förut och någon skräckfilm) och åt pizza och kollade på tv.

På kvällen var det dax för familjemiddag hemma hos min syster med mamma, pappa och syrrans kille. Det var god mat och det var trevligt!

Jag var kvar hos syrran nu på kvällen och vi kollade på film(kommer inte ihåg ad den hette) och drack te.

Imorgon ska jag bleka min utväxt i håret. Hoppas det blir bra! :)

Har ni haft en mysig söndag?


Foto: Emma Bertilsson
Modell: Jag


Kommentarer
Postat av: SarahMaria

Tack så mycket =)

Säg till om du vill beställa =)



Jättefin bild!!



//Sarah Maria



2010-03-15 @ 23:17:15
URL: http://sarahmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0