Tips på goa grejer!

Var och shoppade igår på Ica Kvantum som öppnade här i Karlstad igår. Jag fyndade en del billiga saker faktiskt.

Vill tipsa er om 3 av dem här:


En ny duschkräm från Palmolive Nutra-Fruit, luktar mycket gott och huden blev mjuk och len av den tycker jag.


Marabouchocklad med dajm i har jag inte provat förut, och den måste jag säga var en riktig hit! Nu på kvällen slank den ner lätt till en kopp te ;)


Rosa nagellack från Isadora nr 16 Silk Bloom. Jag gillar den diskreta rosa färgen vilket får naglarna att se fräscha ut. Kostade bara 19 kr för en stor flaska vilket var en kap tycker jag! 
På bilden är mina naglar måldade med mitt nya lack! :)

Ha en bra kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0