Down town!

Idag var jag och Viktoria nere på stan. Jag skulle byta mina skor som jag köpte igår, till en annan storlek. De var lite små de jag köpte men de här är lite stora så de glappar, men jag kan ha inlägg i dem så de sitter kvar på fötterna.

Vi lunchade på Lilla saluhallen, där de har de godaste salladerna i stan. Jag åt en parmaskinka och mozerellasallad.

Var också förbi Christer på vägen hem och skrev ut lite bilder till min portfolio, kan vara kul att ha med den i helgen på fototräffen.

På kvällen kom Viktoria förbi och vi drack lite te innan vi tog oss en kvällspromenad. Det var skönt och komma ut  och röra på sig lite då jag inte ridit något idag.

Dessa skor köpte jag igår



Köpte även denna idag


Revlon Nutri Color Creme 1002 White Platinum.

Jag tyckte mitt hår fick lite gula toner när jag blekte det. Denna ska ta bort de gula tonerna utan att torka ut håret vilket vanligt silvershampoo gör.

Denna funkar som en hårinpackning och man behöver bara ha i den en gång och sedan igen om ca 2 veckor. Jag hoppas nu på att denna ska vara bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0