Fler blommor!

Nu ska jag dricka kaffe och sedan ska jag åka och rida på Izze. Ska kolla om det är någon som är sugen på att hänga med på en ridtur :)

Jag skulle behöva göra lite ärenden på Bergvik med men det får jag göra i em/kväll.

Överväger att sola solarium ikväll men det kanske räcker med lite brun utan sol... får fundera på saken. Jag har inte solat solarium på säkert ett år. Inge bra att hålla på med det, man får väl cancer och ser skrynklig och gammal ut.

Hur gör ni för att få lite färg?






Foto: Jag

Kram Sofia

Kommentarer
Postat av: G I L R A E N - [Fotograf Emma Bertilsson]

Riktigt fina blombilder. :) Jag är sugen på att fota naturbilder när jag ser dem. :P

2010-05-27 @ 14:20:58
URL: http://gilraen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0