Full fart!

Igår var det full fart hela dagen. Jag åkte till stallet kl 8 på morgonen, fodrade och släppte ut alla 10 hästar. Mockade sedan 13 hästboxar, gav alla hästar mat i hagen, sopade stallgången, plockade ägg hos ca 200 höns, matade kalvarna och fåren, gav alla djur vatten. Detta var jag klar med vid kl. 12.

Jag åkte sedan direkt till Kristinehamn där jag skulle vara funktionär på SM i distansritt. Jag och Anna satt i slutet av banorna och ropade i walkitalki till målet vilka som var på väg.

De olika klasserna var 4 mil, 5 mil, 8 mil, 12 mil och 16 mil. Ewa som äger stallet red sin första 16 milare och kom i mål på en 5:e plats. Så himla roligt att det hade gått så bra! Grattis till dig Ewa! :D

Jag hade med mig film kameran så senare ikväll lägger jag upp en film från dagens race.

Ha en bra dag!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Sara

Gilraen har fotat dig va? :D

2010-05-16 @ 15:08:42
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0