Härlig em i stallet!

Idag på em åkte jag till stallet. Jag ställde Izze vid bindbomen ute och borstade honom och sedan masserade honom över hela kroppen i nästan en timme. Han stod och sov med sänkt huvud och gäspade om vart annat. Han tyckte det var riktigt gött! :)

Vi red sedan ut barbacka och en kort sväng på ridbanan i skritt. Vi gjorde lite sidförflyttningar och någon ryggning och han kändes mkt fin. Efter det gick vi i solrosen några varv åt vardera hållet.

När jag var i hagen och skulle hämta Izze passade jag på att ta den här bilden med mobilen.


Oliwer ligger och sover och Tingeling ger honom skugga :) Sötnosar!


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh!! Mina söta <3 vad söta dom är!!!

2010-05-12 @ 12:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0