Köpt kamera!

Idag har jag beställt en kamera! Gud vad kul det ska bli med en egen systemkamera!:D

Jag kommer förmodligen att få den på tisdag. Jag ska köpa den av en kille jag känner som har en fotobutik här i stan. Han hade ingen hemma just nu så han var tvungen att beställa den. Hoppas den kommer till på tisdag för jag vill fota loss nu på en gång! :)

Det blev en Nikon D5000


Bildkälla: nikon.com

Vill ni se en recensionsfilm om kameran så kan ni kolla på den här.

Nu kommer många av mina vänner gå osäkra från att hamna på bild samt även Izze och lilla Julia :)

Kommentarer
Postat av: CJ

Grattis till kameran, en grym investering! :)

2010-05-13 @ 17:41:21
URL: http://cjskonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0