Modellfoto!

I eftermiddags åkte jag och Emma iväg för att fota lite modellbilder. Vår ursprungliga plan gick inte att genomföra då blommorna vi ville ha med hade blommat över.

Så vi kom på lite nya idéer under tiden och bilderna blev kanonfina tycker jag! Emma är grym som fotograf! :)

Även lilla jag som haft min kamera i en vecka fotade Emma lite. Det ingick inte planen från början då Emma inte sminkat eller gjort sig i ordningmen  hon var snäll och ställde upp ändå.

Jag måste säga att jag känner mig nöjd med bilderna faktiskt! :)

Här har ni den första på Emma


Foto: Jag
Modell: Emma B

Vad tycker ni om bilden?

Kommentarer
Postat av: G I L R A E N - [Fotograf Emma Bertilsson]

Den blev väldigt fin tycker jag. Du får väl ta fler sådana bilder på mig när jag har klippt och färgat håret + är sminkad och inte har huvtröja. XD

2010-05-23 @ 22:34:44
URL: http://gilraen.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefin bild!

2010-05-24 @ 18:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0