Sammanfattning Hallsta!

Här kommer en liten snabb sammanfattning av plåtningarna som jag gjorde i Hallstahammar på fototräffen.

Jag fotade totalt med 7 st nya fotografer som jag inte plåtat ihop med tidigare. Riktigt roligt faktiskt!

Dessa var de olika tema/outfitsen:

- Vit sommarklänning med broderade blommor, på en udde vid sjön.
- Vit sommarklänning i morgonljus i björksly och tallsly.
- 50-tals klänning på en bowlingbana.
- Svart klänning i en trappa och mot stenvägg.
- Turkos sommarklänning i högt gräs i motljus och skugga.
- Nattplåtning i ett industriområde med lite attityd.
- Svart bikini med turkos tunika på en brygga.
- Färgglad bikini med en svart Cryslerbil.
- Sommarhatt och vitskjorta bland hundkex och gräs.

Nu är det mkt spännande att få se hur alla dessa bilder ser ut i datorn. Jag tyckte många såg ut att bli bra när jag sågg dem i miniatyrerna man kan se i kameran.

Nu kan jag säga att jag är rejält trött och har träningsvärk både här och där. Helgen har varit mkt rolig och jag har lärt känna många nya och trevliga människor och några för fortsatt samarbete :)

Kram och god natt! :)


Här är lite BTS-bilder från idag




Calle plåtar Elin


Christer och Cenneth plåtar Ellinor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0