Stylingen!

Idag stylade jag en tjej som heter Sandra. Christer vill ta lite snygga bilder på en tjej med tataueringar. Vi hade några inspirationbilder som vi utgick ifrån, men det blev en egen variant av det hela. Bilderna blev skitbra och vi fick till en riktigt cool bakgrund på den sista outfiten :)

Tog tyvärr inga bilder på bakgrunden då jag hade fullt upp med att assistera under plåtningen. Vi hade svarta och orangetygstycken som vi satte en fläkt på och som jag och Tina kastade med för att få vågor i dem. Coolt blev det! :)

Tina var med och sminkade och fixade Sandras hår. Jag fixade några outfits åt henne. Jag glömde helt bort att ta bilder på outfitsen men jag kom ihåg det på en iaf :)


Sandra i en svart skinnklänning med zebrarandiga skor och halsband och några armband. Örhängena är Sandras egna.


Tina fixar med Sandras hår


Sandra och Christer kollar på bilder

Bilderna har dålig kvalité men jag har inte lärt mig riktigt hur min kamera fungerar ännu ;)


Kommentarer
Postat av: Baso

Sandra är kool hon ^^ Nästan neighbour !

2010-05-19 @ 12:08:20
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0