Tusen tack för alla gratulationer!!!

Idag har jag fått hur många grattisönskningar som helst! Det är jättekul och värmer verkligen! Tack alla mina goa vänner! :)

Snart kommer syster, hennes bebis Julia och hennes kille hit för att fira min födelsedag. Det blir smörgåstårta som mamma har gjort. Det ser mkt god ut vill jag lova :)

Jag har testat fler olika inställningar på kameran. Tur att morsan och farsan har något i trädgården att ta kort på :)

Här är en till bild på plommonträdet:




Foto: Jag

Idag blev det rabarberpaj igen till kaffet, man får väl lyxa till det när man fyller år! :)

Kram

/Sofia


Kommentarer
Postat av: G I L R A E N - [Fotograf Emma Bertilsson]

Sjukt fina Sofia! Och underbar redigering. :) Du börjar få kläm på det här nu. ;)

2010-05-21 @ 22:30:04
URL: http://gilraen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0