BTS från idag!

Här är lite Behind The Scene-bilder från dagens plåtning. Det blev att modella två olika teman för min del. Det ena utomhus på stan för att promota Kristin och Sannas nya studio och den andra inne i studion.


Kristin sminkar Sofia C




Fina makeupartisten Gina som sminkade mig.


Jag, inte riktigt klar.


Den andra modellen Sofia C.


Makeup                                                         Kristin fotar Sofia C.


Kameror                                                                                           Foto: Jag


Denna flyer delades ut på stan:


Tack för en mycket trevlig dag tjejer och killar! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna Ek

Tusen tack själv! :) roligt att träffa dig, och roligt att du kom (och åkte så långt, herrejisses!). Hoppas du blir nöjd med några bilder, precis som jag =D du är så fin!

2010-11-06 @ 23:16:05
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: Kristin Lundberg - Photography

Åh måste få lite BTS bilder av dig tror jag :)

JO tack för kommentaren men ska minska highlighteffekten på den bilden den är lite för stor...Fasen du har ju gjort din design på din blogg så som jag håller på.. nästan iallafall..just det där att lägga en hel drös med bilder på sidan för att visa portfolio, perfekt jue :) och samma stil har vi ;) attans härmapa jag känne rmig som nu haha

2010-11-07 @ 22:11:55
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0