BTS från igår!


Statister


En statist


Regisören och den statistansvarige


Statister


Lite tilltugg


Journalist och fotograf


Fler statister


Camilla blir sminkad


Neo och en av statisterna


Neo och en annan statist


Neo


Mycket kaffe blev det!


En av scenerna




Neo


Neo


Regisören instruerar Neo och Camilla i "kramscenen", där jag även hjälpte till med ljuset.


Camilla (chefsredaktör för Poplife Magazine)


Neo


En lång men intressant dag där jag träffade många nya trevliga människor! :)

Nu ska det bli spännande att få se videon när den släpps i mitten på januari. Jag lovar att lägga upp den här i bloggen!


Bilderna i min blogg för inte kopieras eller användas utan min tillåtelse!






Kommentarer
Postat av: D A H L È N

Många man kände igen! min fantastiska medarbetare Hanna, som är mua och Maja som säkert va en av dansarna :D

2010-11-16 @ 13:45:18
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0