Frost genom mobilen!

Nu på kvällen när jag skulle gå ner till bilen och åka iväg till stallet, så hade bildörrarna frusit fast. Jag lyckdes ta mig in via baksätet och kunde starta bilen. Jag var tvungen att vänta tills bilen blev varm innan jag kunde öppna förardörren.

I väntan på en tinad bil tog jag lite bilder med mobilen som jag tyckte blev ganska härliga :)

I stallet satte jag i fyra brodd i varje hov på Izze. Det tog väldigt lång tid då det satt en massa lera och stenar i broddhålen. Nu sitter de iallafall på plats för resten av vintern! :)

Det var stenhårt i marken idag men jag tog mig en barbackatur i paddocken i skritt. Vi gjorde lite lösgörande övningar i skritt och gick även några varv i solrosen. Han kändes väldigt mjuk och fin och är alltid väldig lyhörd för vikthjälper mm när jag rider barbacka.

Några mobilbilder:









Sötnosen <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Den andra bilden var skitcool!

2010-11-17 @ 11:09:29
URL: http://lovisasvensson.blogg.se/
Postat av: Kristin Lundberg - Photography

Ohlala :)

2010-11-17 @ 21:23:41
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0