Två dagar på slottet!

Nu är jag nyss hemkommen från slottet vi var på och hade konferens med jobbet. Det blev en hel del intressanta diskussioner och en hel del mat och fika. Igår kväll åt vi trerätters middag på slottet.  Det var kantarellsoppa serverad med färskostbruschetta till förrätt. Renkalvskotlett med svart trumpetsvamp, pumpapuré och enbärsgräddsås till huvudrätt och apelsinsandwich med flamberad ananas till efterrätt. Mätta blev vi och maten var god.

Idag till lunch blev det vildand med gräddsås och pocherad purjolök samt råstekt potatis. Jag har aldrig ätit and förut så det var intressant, men jag tyckte det var lite leversmak och det gillade jag inte riktigt. Ingen favoriträtt hos mig måste jag säga men sill- och sallads buffén var bra.

Nu ska jag inte tråka ut er med mer mat utan jag tänkte visa er en bild från i lördags när jag modellade för den duktiga fotografen och makeupartisten Kristin Lundberg.


Foto: Kristin Lundberg
Modell: Jag
Makeup: Kristin Lundberg



Kommentarer
Postat av: ANTON - målet att bli fotograf

jaha okej najs! :)

2010-11-11 @ 19:56:17
URL: http://fotografanton.blogg.se/
Postat av: Renée

Snyggt! Kul med lite andra slags bilder på dig. Ser nästan inte ut som du längre. Men väldigt läckert.

2010-11-11 @ 20:53:13
Postat av: Neha

Snygg bild:d

2010-11-11 @ 22:25:30
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0