Min älskling <3!

Idag red vi i paddocken och hoppade över små kavalettihinder. Izze älskar ju att hoppa så han hoppade med god marginal över de små hindren istället för att bara ta ett större galoppsprång ;)

Lika laddad idag som igår och varje gång jag tittade mot ett hinder så laddade han till tusen och skulle iväg i full fart. Avslutade ridpasset med att skritta ut en sväng genom ett skogsparti. Hur vackert som helst med alla gula löv på träden.

Jag tog några kort på herrn idag då Madde var snäll och hjälpte till och höll i honom :)




Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Linafoto

Fina bilderna var =)

2010-10-09 @ 19:42:14
URL: http://linafoto.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad fina bilderna blev :) han e en snygging!!

2010-10-09 @ 21:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0