Ridning i kylan!

Igår kväll red jag i paddocken på Izze. Jag hade tänkt rida ut men han var aldeless för laddad så jag jag red i paddocken istället. Översta lagret av sand hade frusit lite så det kraschade lite under hans fötter när vi red. Får hålla tummarna att marken inte fryser riktigt än då det inte går att rida på ridbanan då på ett bra tag.

Nu ska jag dit och idag blir det nog en uteritt, får se om jag lyckas få med mig lite ridsällskap. Det är alltid kul med lite sällskap på ridturen! :)

Här är några motljusbilder på Lillen från i helgen:





Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Kristin - mouzieephoto

Tack tack, jo det tror jag nog, skall dubbelkolla då får vi komma på en bra ide också :)

2010-10-21 @ 21:34:14
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0