Ridtur och shopping!

Igår kväll blev det bada badkar med levande ljus och några glas vin, mycket mysigt! :)

Idag blev det långtur med på Izze med Katta och Mickan. Vi var ute i 2 ½ timme men vi höll hyffsat lågt tempo, det blev mest skritt och trav. Värma ur ev. stelheter från gårdagens hoppning. Izze var klockren i alla fyra benen idag och det känns kul trots att vi inte hoppat så mkt sista tiden. Känns skönt att han inte får några gallor efter hoppning, min fina pålle.

På em var jag och Ella iväg och kollade på vinterjackor och jag hittade en som jag hängde undan tills imorgon. Glömde mobilen hemma så jag kunde inte sätta över de pengar som jag satt undan till en jacka, typiskt.

Nu ska jag till K och laga mat och kolla på film :)

Ha en trevlig söndagskväll!

Här är några fler bilder på Lucky från igår:







Foto: Jag
Häst: Lucky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0