Hoppning!

Idag hämtade jag upp Ella efter jobbet och vi åkte till stallet ihop. Vi bestämde oss för att hoppa på ridbanan. Det blev bara små hinder men kul var det. Både Izze och Chanell tyckte det var riktigt kul! :)

Han kändes riktigt fin när jag värmde upp, vi gjorde skänkelvikning i traven idag och han satte under sig och jobbade väldigt bra med bakbenen. Kul när han känns så genomriden och fin!

Tänkte jag skulle börja hoppa lite mer regelbundet nu än vad det har varit nu ett tag. Det är ju så kul! :)

Imorgon ska jag iväg och fota lite hästar, sedan tänkte jag och Ella ta ett städryck till i stallet.

Hoppas ni får en trevlig fredagkväll!


Izze, tagen med min mobilkamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0