Shopping och ridpass!

Idag började jag dagen med att avnjuta den goda frukostbuffén på hotellet som jag bodde på i natt. Det fanns hur mkt goda grejer som helst att välja på. Sedan var det konferens hela dagen. Vi blev bjudna på en mkt god lunch i stadsträdgården. Det var riktigt härligt när solen var framme och gassade på. Hur skönt som helst.

När jag slutat var jag en vända på stan och shoppade lite saker. Jag köpte en svart kavaj, två par skor och ett armband. Kanske visar er det jag köpte imorgon.

Väl hemma i Karlstad åkte jag och red på Izze. Idag blev det ytterligare ett dressyrpass i paddocken. Idag tränade vi sidvärtes rörelser, över några förhöjda kavaletti och serpentiner. Han gick kanonbra på slutet och behöll formen även när vi ställde om i serpentinbågarna. Duktiga pålle! :)

Efter dressyrpasset fick han massage och det var riktigt skönt tyckte han.

Här är ytterligare några bilder som Johanna tog på Emmas och Linas fototräff. Jag har visat er ett gäng liknande bilder som några av de andra fotograferna tog, men dessa har ni inte sett. Det var så att det var ca 5 fotografer som fotade samtidigt så där av många liknande bilder från denna träff. En utmaning att posera för flera kameror samtidigt :)






Foto: Johanna Brännström
Modell: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0