Valdagen!

Nu snart bär det av till vallokalen för att rösta. Jag hoppas på att många tar sitt ansvar idag och går och röstar så inte SD har en chans!

Efter röstandet blir det stallet. Jag tänkte rida milsrundan idag, måste passa på när det är ljust ute. Det är ofta mörkt när jag ska rida på veckorna.

Jag ska även fota Emma och Pondus idag samt ev hästarna Lucky, Alice och Lillen. Hoppas mina minneskort räcker till bara, men Emma fotar jag förmodligen med hennes kamera och minneskort.

Här kommer tre bilder till från gårdagens plåtning:






Foto: Emma Bertilsson
Modell/styling/makeup: Jag

Ska ni gå och rösta idag?

Kommentarer
Postat av: Anne

Wow, riktigt snygga bilder.

2010-09-19 @ 11:51:53
Postat av: Lina

SV: tack!:)



fina bilder:)

2010-09-19 @ 17:23:56
URL: http://lininaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0