Bröllop!

Idag har jag varit med Emma på en bröllopsfotografering och assisterat. Det var ett mycket vackert par där bruden hade en sagolikt vacker klänning och brudgummen hade en marinkårsuniform.

Jag tog även med min egen kamera och tog ett gäng bilder i kyrkan och på vägen ut. Det var mycket pampigt då de gick ut ur kyrkan då ett gäng marinkårssoldater stod med sablar i en bro över brudparet.

Jag blev nöjd med ett helt gäng av bilderna men jag lägger inte ut dem här, då jag inte fått ok av brudparet att visa dem. Men det var en bra övning inför kommande bröllopsplåtning :)

Ni får hålla tillgodo med ytterligare en ny modellbild på mig :)


Foto: Christer Persson
Modell/makeup/styling: Jag

Kommentarer
Postat av: Madde

Sv:Tack så hemskt mycket:)



Härlig bild, gillar blicken:)



2011-08-28 @ 08:30:54
URL: http://amatorfotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0