Fototräff!

Idag har jag varit på fototräff här i Karlstad. Det var en kul dag och många bilder plåtades. Jag körde bara ett tema med bikini då det drog ut på tiden av diverse orsaker.

Håller tummarna för att bilderna blev bra. Det är mycket att hålla reda på när man blir fotad i bikini så vi får se om jag satte allt :)
Bilderna såg bra ut i kameran så håller tummarna att de ser bra ut i datorn med. Svårt att se hur man ser ut på så liten skärm.

Här är en bild på min sminkning idag, fast utan mitt organge läppstift som matchade mina orange naglar :)

Snälla Sofie var min makeupartist idag, tack Sofie! :)


Sotning med svart och silver

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vackra du! Är övertygad om att bilderna blev kanonfina :)

2011-08-06 @ 23:50:44
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0