Nya skor!

Idag fick Izze nya skor. Efter det tog vi en barbacka tur i skogen. Det blev mest skritt men vi både travade och galopperade också. Måste nog erkänna att det var första gången jag galopperade på honom barbacka. Han kan vara  riktigt snabb i vändningarna så jag brukar inte rida utan sadel särskillt ofta.

Han var mycket snäll under ridturen men var lite pigg och busig trots allt. I galoppen busade han lite det lite när han snubblade till lite, men inget värre :)

Han travade lugnt och tog det lugnt i galoppen. Han till och med saktade av lugnt och inga hastiga rörelser. Han kände nog att jag inte var så stabil där uppe så han visade lite hänsyn :)

Dessa bilder tog jag i förrgårs kväll när vi hade lite picknic vid Vänern:


Foto: Jag, nikon 50mm 1.4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0