Nyårsklädsel?!

På nyårsafton ska jag på bröllop och jag har funderat mycket på vad jag ska ha på mig. Klädvalet är fritt/kavaj och dessa är några av klänningarna som jag tittat på:

Beaded Assymetric Dress SEK 449, Little Mistress - NELLY.COM Julia Dress SEK 899, Nelly Eve - NELLY.COM Chistina Dress SEK 599, Soaked in Luxury - NELLY.COM One Sleeve Chiffon Dress SEK 249, Paprika - NELLY.COM Highlight Dress SEK 399, Nelly Trend - NELLY.COM
Nelly.com

Hm.se


Bubbleroom.se


Hjälp mig! Vilken av dessa gillar ni mest?

Kommentarer
Postat av: Susanna

Jag tycker antigen klanning no. 1 eller no. 2. Bada ar eleganta och festliga (=bra kombination av nyar och brollop). Dessutom kan man faktiskt ha svart pa brollop, det ar elegant!

Kram och hoppas du hittar den ratta...klanningen :)

2011-12-18 @ 14:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0