Shopping!

Shoppade lite ridgrejer som jag suktat efter ett bra tag nu. Mina gamla gaiters har jag haft länge nu och dragkedjan har gjort sitt så det var verkligen dax för att par nya.
Stövlarna är guld att ha då det är kallt då inte gaitersen går över skorna om man har för tjocka strumpor. Jag provred i de nya gaitersen i förrgår. Supergrepp och bra stöd för skänkeln! :)
Jag köpte även en svart lädergrimma med silverclinchers på nos och sidstyckena på rean. Jag skickade efter den tillsammans med stövlarna då de var slut i butiken. Hoppas den passar bra på Izze. Måste ta och fotografera honom i den sen :)
Vinterridstövlar
Gaiters (shortchaps)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag vet faktiskt inte om den är bra. Hoppas få vinna den så jag får prova den hehe :)

2011-12-30 @ 10:21:51
URL: http://vanitas.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ja det vore riktigt schysst! Tack gumman :)

2011-12-30 @ 10:26:24
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0