Flyttpacka o tapetval!

Imorgon ska jag försöka hinna med att packa ihop en massa saker inför flytten på fredag. Jag ska även iväg imorgon och kolla på tapeter. Jag har lite beslutsångest för vad jag ska välja men det lär ju bli några hyffsat neutrala. Jag ska välja tapeter till hall och vardagsrum.

På fredag går altså flyttlasset till min nya lägenhet. Ska bli så skönt att få en större lägenhet med kök och stor klädkammare. :)

Nu ska jag iväg och rida på Izze. Jag är grymt hoppsugen men underlaget är fortfarande för hårt så jag får nog vänta ett bra tag innan det blir någon hoppning.

Denna bild är på mig och Izze från Trossnäs horseshow -08:

Foto: Hans Röjder

Kommentarer
Postat av: Maja - Foto

Åh vad vacker.

2011-02-04 @ 14:04:15
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0