Svettiga pållar!

Idag red jag ut en lite längre tur än jag normalt gör på veckorna med Izze. Han var helt vild på vägen hem och hade svårt att skritta. Vi tränade vidare på att göra halt på hemvägen. I början var han helt vild och stod och hoppade på stället när jag gjorde halt men efter en stunds envishet så lyckades vi göra några lugna stilla halter :)

Fattar inte vart han får alla energi ifrån, han får ju nästan inget kraftfoder. Svettig blev han också trots att jag red en hyffsat lugn tur. Svårt att rida en lugn tur med en galenpanna till häst :)

Innan jag red tog jag lite bilder på Chanell som också blivit lite svettig efter sin ridtur med Ella:







Foto: Jag
Häst: Chanell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0