Tandvärk som inte vill ge sig!

Var hos tandläkaren igen igår och borrade ur nerverna ur tanden som jag blir tvungen att rotfylla. Tanden har blivit inflammerad då en lagning lagts för nära nerven i tanden.

Jag trodde värken skulle ge sig igår men det gjorde den inte. Värktabletterna jag har fått hjälper stundtals iallfall. Tanden fylldes igår med bakteriedödande och täptes igen. Så ska den vara i en månad tills jag ska tillbaka igen och göra nästa steg i rotfyllningen.

Har jag otur kan jag får en inflammation i tanden och i tandkötttet och hela tandbenet. Då kommer hela kinden svullna upp och jag kommer behöva äta pencillin.

Just nu håller jag tummarna att tanden läker ut fint och att smärtan avtar så jag slipper äta pencillin. Jobbigt att ha ont, jag är helt slut känner jag.

För att lätta upp stämningen här lite visar jag er ett par nya bilder från min och Emmas senaste plåtning :)



Foto: Emma Bertilsson
Modell/styling/makeup: Jag

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh stackare, hoppas värken ger sig snart.

Kram

2011-01-18 @ 09:24:27
Postat av: Gilraen

Usch usch. Låter inte alls kul! :( får du va hemma från jobbet nu? Kan tänka mig arter är svårt att sova och koncentrera/göra bra ifrån sig med tandvärken...

2011-01-18 @ 09:30:15
URL: http://Gilraen.se
Postat av: D A H L È N

hur länge har du modellat (heter de så? :P)? :)

2011-01-18 @ 13:26:29
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0