Tandvärk!

Denna helg har jag haft en sådan fruktansvärd tandvärk. Min tand som jag lagade för 2 veckor sedan började värka.

På fredagkväll försökte jag få tag på en tandläkare men det fanns ingen som hade jour. Natten blev väldigt lång när man har konstant smärta. Först på lördag morgon kl 10 fanns det en jag kunde få tag på.

Tandläkaren sa att lagningen hade legat på nerven och tryckt och att nerven hade börjat dö och var inflammerad. Han borrade bort en stor del av nerven för att lätta på trycket i tanden och gjorde en provisorisk lagning.

Nu till veckan ska jag försöka boka in en tid för att rotfylla hela tanden hos min ordinarie tandläkare.

Kalaset kommer säkert inte bli billigt! :(


Foto: Emma Bertilsson
Modell/styling/makeup: Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0