My tracks!

Igår blev det lite picknick vid stallet och sedan en ridtur i skogen och upp på ett berg. T var med och sprang bredvid så vi tog det ganska lugnt, mest skritt lite trav och lite galopp.

Jag har börjat använda mig av en app som heter My tracks när jag rider. Det är en app som talar om hur fort och länge man rider. Man får även fram topphastighet, genomsnittlig rörlig hatsighet, höjdskillnader mm. Man får även upp sträckan man har ridit på en satelitkarta. Lite kul att använda tycker jag :)

Jag hittade till och med en ny ridväg för några veckor sedan med denna app, då man ser så tydligt på kartan ser hur man kan rida :)

Statistiken för igår var:

Total sträcka: 9,19 km
Maxhastighet: 27 km/h
Genomsnittlig rörlig hastighet: 6,79km/h
Rörlig tid: 1:21:07

Man får även ett diagram med hastigheten och höjdskillnaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0