Regn!

Idag var jag på väg till betet för att rida på Izze men jag ångrade mig ganska snabbt då himlen öppnade sig och regnet öste ner. Han fick lite mineraler och ett äpple, så får jag ta mig en tur imorgon istället om jag hinner.

Häromdagen fotade jag Rebecca när hon lekte lite med sin häst Pohke. Även jag fick prova att rida lite utan träns och sadel, det var skoj!

Nästan lite sugen att prova detta på Izze pisse :D

Här kommer ytterligare några bilder på dem:



Yeeehaw!!! ;)


"Följa John"



Ögonen på denna vackra pålle är inte fejkade (jag fick en kommentar med en icke fungerande länk) de är sådär blåa :)

Kommentarer
Postat av: svartrandig

åå vilka häftiga kort!!

2011-06-16 @ 13:02:59
URL: http://svartrandig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0