Fotosession!

Just nu har jag och Emma en fotosession i min lägenhet. Emma glömde den sladdlösa blixtutlösaren hemma så jag passar på att blogga så länge.

Vi har redan tagit ett gäng bilder med sladd till studioblixtarna men den galappar så hon beslutade sig för att hämta den sladdlösa.

Bilderna i kameran "so far" se lovande ut. Ska bli spännande att se dem sen i datorn :)

Tyvärr har min inflammation i tandnerven kommit tillbaka så jag har nyss ätit en värktablett och hoppas att den skall verka snart. Inte kul med tandvärk kan jag säga :(

Ska till tandläkaren igen på torsdag och fylla tanden men det går inte om inte inflammationen lägger sig. Så himla typiskt då jag inte har haft ont i tanden på ett tag nu.

Igår fotade jag kossorna i stallet, visst har de söta mular! :D



Foto: Jag


Kommentarer
Postat av: svartrandig

UUSCH vilken äcklig tunga!!

2011-03-15 @ 21:54:12
URL: http://svartrandig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0