Härlig söndagmorgon!

Sitter och kollar på vasaloppet och dricker kaffe. Strax bär det av till stallet för en ridtur på min nyklippta häst. Misstänker att det kommer gå undan då han slipper svettas i sin tjocka päls.

Jag måste passa på och tacka Emma för hjälpen med klippningen igår. Jag blir lite nojig att hästen ska trampa på sladden när man klipper, så då är ett perfekt med någon som vill assistera. Det är också bra med lite smakråd när man ska försöka få till någon vettig "frisyr" :)

Kolla in Emmas blogg om ni vill se lite "in actionbilder" från klippningen ;)

Kvällen igår var mycket trevlig med mycket god mat och trevligt sällskap. Vi åt kyckling med fetaost och soltorkade tomatercremefraiche med klyftpotatis, vitlöksbröd pch sallad. Till efterrätt åt vi marängsviss. Mums!

Vi kollade på actionkomedin Knight and Day med Tom Cruise och Cameron Diaz. Mycket underhållande film som jag rekomenderar er att se.

Här kommer lite fler bilder från gårdagen:




Foto: Jag
Häst: Izze

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0