Siluetter i kvällssolen!

Nu är lägenheten nytapetserad och nymålad. Alla möbler är tillbaka på sin plats men nu återstår vad jag ska ha för tavlor på väggarna.

Jag skulle vilja framkalla lite bilder och rama in och göra en fotovägg. Samt även ev någon canvastavla med någon egen bild som jag tagit. Frågan är nu bara vilka bilder jag ska välja.

Förra veckan fotade jag himlen och träden när solen var på väg ner. Så himla fint det kan vara med de varma färgerna på himlen. Ingen solnedgång är den andre lik tycker jag. På bara några minuter ändrar färgerna sig.





Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Ronja

har du lust och ork någon dag så vore det jätte kul med ett inlägg om alla hästarna i stallet, en liten presentation bara, gärna med bilder så klart. vore så roligt med lite info om vilka som står där och vad det är för hästar nu för tiden :) kram

2011-03-22 @ 22:44:48
URL: http://ronjarahlenius.blogspot.com
Postat av: Madde

åh, så vackra färger de är i bilderna:)

2011-03-24 @ 21:43:01
URL: http://amatorfotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0