Födelsedagsfest och hoppning!

I lördags hade jag födelsedagsfest hemma hos mig. Vi var ett glatt gäng och det blev en mkt trevlig kväll. Vi var ute på Blue moon och det blev en hel del dansande :)

Jag fick många fina presenter av mina fina vänner! Tusen tack för presenterna! :)

Idag på em blev det hoppning i paddocken med Madde och Caritha. Izze var snäll och hoppade fint fast piloten kände sig lite ringrostig ;)

Vi hoppade lite småhinder i olika varianter och sedan avslutade vi med en liten bana. Maria var med och tog bilder så inom några dagar får ni förmodligen se bilder från hoppningen.

Jag hade med mig kameran idag i stallet och jag kunde inte låta bli att ta lite bilder på söta Rocky! :)



Foto: Jag
Häst: Rocky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0