Färgar håret!

Idag har jag gett mig in i projektet att färga mitt hår. Jag vill egentligen har rött hår men frisören rådde mig att tona håret först då mitt hår är blekt och altså inte har några pigment kvar alls.
Jag valde en orange toning och det verkar vara svårt att få färgen att fästa ordentligt för jag tycker att håret fick en dassig orange färg. Nu körde jag i toningen en gång till få vi se om det täcker lite mer.
Som backup har jag också köpt en röd permanent hårfärg som jag får ha imorgon i värsta fall. Ska bli spännande att se detta hur det blir :)
Har nästan redan börjat ångra mig, haha! :)
Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken härlig bild:)

2011-11-24 @ 09:16:04
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0