Mitt <3!

Idag red jag dressyr i paddocken på Izze. Han var hur klockren som helst i formen och kändes mkt mjuk och fin. Jag höll längst ut i tyglarna och bara höll om med benen och han gick kvar klockrent i form. Det är så man nästan får en liten glädjetår i ögat! :)
Jag trodde han skulle vara lite stel och ha träningsvärk idag men inte, han kändes igenomriden redan från början.
Jag tog några bilder på honom när jag hämtade honom i hagen. Nu är de äntligen tillbaka vid stallet igen och man kunde se på dem hur nöjda de var. Bockade runt som busar i hagen när de blev insläppta :)
Foto: Jag, Nikon 50mm 1.4

Kommentarer
Postat av: Madde

Sv:Tack så mycket:) Älskar dropparna när de gnistrar, svårt bara att få dem lika vackra på bild som de är i verkligenheten:)



Fina bilder på ditt <3

2011-09-05 @ 19:15:32
URL: http://amatorfotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0